Druk op enter om de resultaten te tonen of ESC om te annuleren.

Werkwijze

De vraag en wens van jou als klant is het uitgangspunt. Daarom start het traject met een intakegesprek waarin we samen duidelijk krijgen wat het doel is.

Wij bespreken tijdens het intakegesprek:

  • wat de wensen en verwachtingen zijn
  • wat je wilt bereiken
  • om welk ruimte het gaat en maken daar foto’s van
  • wie de ruimte gaat gebruiken
  • wat er nu staat en wat we kunnen hergebruiken
  • welke materialen en benodigdheden er nodig zijn
  • hoeveel tijd het gaat kosten (uren, dagen)
  • de globale inschatting hoeveel geld het gaat kosten

Meest belangrijk: we bespreken eerlijk of er een wederzijdse ‘klik’ is als basis om verder te gaan.

Na het intakegesprek gaan we samen aan de slag

  • Ik kom op afgesproken tijden/momenten.
  • Jij/jullie werken samen met mij aan het doel.
  • Soms spreken we bepaalde opdrachten af, waaraan je werkt tot de volgende afspraak.
  • We gaan stap voor stap, in haalbare doelen, aan de slag. Zo pakken we 1 ruimte/kast per stap aan.
  • Ook voeren we korte evaluatiegesprekken waarin we bespreken hoe het gaat.
  • Alles wat ik zie en hoor blijft tussen ons, ik ga vertrouwelijk met alle informatie die ik krijg om.

Kijk verder bij AAN DE SLAG voor alle stappen vanaf het eerste contact.